Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Slut

Publicerad 2007-09-30 13:42:31 i Å så lite jobb

Så var tidens projekt slut för min del. Vi nådde ett stort delmål igår så nu är det bara att vänta...

Det känns skönt fast samtidigt sorgligt. Skönt för allt som vi har jobbat för är nu offentligt och redo för bedömning, det är iofs lite läskigt. Sorligheten ligger i att lämna en fas som har innburit mycket kreativitet, glädje och positiv energi.

Men nu väntar nya projekt, det ska bli spännande.
Men först lite vila.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-09-30 19:26:03

Så är det när man jobbar nära och i projekt. Sorgligt när de tar slut. Jag håller ändå tummarna för projektet =)

Postat av: Liv

Publicerad 2007-10-01 12:34:32

Grattis! Men alltid ledsamt med avslut. När sker nästa spännande projekt?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-10-01 21:49:53

Nuuu på en gång, tyvärr. Men jag ska inte klaga, jag har ju ett jobb iallafall. Jag är projektanställd så jag får vara glad så länge förestaget vill ha mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela