Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Sköna söndag

Publicerad 2007-09-16 17:45:08 i Sköna dagar

Söndagar är bra dagar. Sova länge, även om jag i morse vaknade vi åtta och hade sovit klart. Det tyckte i allafall min kropp. Jag hade en lång frukost och läste DN och efter det blev det en promenad runt i stan i det fina vädret. Otroligt skönt.
Sedan blev det lite städning idag också, hittade fler saker som skulle till grovsoprummet.
Jag förstår inte var alla grejerna kommer ifrån, förökar de sig någonstans eller? Köket fick sig en omgång också av mig och herr Ajax.

I morgon är det dags att hoppa på ekorrhjulet igen.
Ännu en jobbvecka men den kommande veckan innehåller en del bra avbrott i vardagen. På tisdag och fredag är det dags för teaterbesök, det ska bli väldigt roligt. Jag har fått gratis biljetter till dessa evenemang och gratis är ju som bekant gott!

Jag ska också försöka komma iväg och träna. I tisdags förra veckan tränade jag styrketräning för första gången igen sedan i juni. På onsdagen och torsdagen hade jag sån otrolig träningsvärk att jag hade svårt att gå. Men det är bara på det igen antar jag...

Men helgen är ju inte slut ännu så nu är det dags för kladdkaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela