Jazzhoppan

Välkommen till min värld

En ganska vanlig dag

Publicerad 2007-09-21 14:01:43 i Allmänt

Idag är en helt vanlig dag. Händer inget speciellt. Jobbet rullar på men skulle hellre vara hemma och äta godis. Nu kan jag inte vara hemma så jag får äta godis på jobbet istället =) Nästa vecka kommer att bli en helvetesvecka, jag känner det på mig. Den kommer närmare och närmare så jag måste vara klar med veckans projekt innan jag går hem idag.  Efter nästa lördag kommer det att lugna ner sig, det kommer att kännas skönt.

Dags att återgå till verkligheten.


Jo förresten, det är inte en helt vanlig dag. Jag ska gå på Ladies night ikväll i Globen. Ja ja ja, tjejkväll tänker ni. En massa skrikande tjejer som svimmar när de ser Martin Stenmarck och medelålders kvinnor fullkomligen dööööör när Kjell Bergkvist visar sig.

Ja precis så kommer det vara.
Jag har fått en gratisbiljett, kunde inte låta bli...

Kommentarer

Postat av: Liv

Publicerad 2007-09-23 21:18:20

Vill också gå på ladies night! verkar jättekul!

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-09-23 21:40:57

Tyvärr tyckte jag inte att det var så kul. Jag bekräftat att jag inte gillar när människor av samma kön samlas på ett och samma ställe i sådana massor, oavsett kön. Läskigt!

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-09-24 13:47:44

kan du inte redogöra för discot som skulle avsluta tillställningen...? det måste varit märkligt om något?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela