Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Dags att gå hem

Publicerad 2007-09-14 14:30:49 i Allmänt

Äntligen är det snart dags att gå hem efter en låååååååååååång vecka.
Är väldigt sugen på att slänga mig i soffan och käka popcorn när jag kommer hem.

Jag känner mig lite uschlig, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Förskyld.
Vill inte, tänker inte!
Jag har inget emot att vara hemma men inte om jag är sjuk, jag blir så dålig när jag är förskyld. Helt sänkt.

Jag får gå hem och kurera mig med mina herrejössespiller, hälsokost som faktiskt funkar. Excoldit.
Får väl knapra i mig en karta eller nåt.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-09-14 17:15:30

Det är så skönt att vara hemma. Trots förkylning här med. Må det gå över snarast!! Jag har inga piller att knapra på heller...

Postat av: Lari

Publicerad 2007-09-14 19:14:51

åhja.. nu ska vi ta det lite piano... jag spelar inte svår.. verkligen inte.. känner jag inget intresse, så gör jag inte det.. så är det bara..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela