Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Är det fredag snart?

Publicerad 2007-09-12 08:45:22 i Allmänt

Idag är jag  sjukt trött.
Jag ville inget hellre än stanna kvar i sängen när klockan ringde. Försökte till och med känna efter om det var så att jag kanske hade en anledningg att stanna hemma. Typ migrän eller nåt.
Men nä så var det inte, migrän är i och för sig inget roligt att ha. Jag släpade mig upp ur sängen, hoppade över duschen och gick rakt på frukosten. Den tog väldigt långt tid att få i sig och när den till slut var uppäten var det dags att åka till jobbet.

Är det meningen att det ska vara så här?
Sova, gå upp, frukost, gå till jobbet, jobba, gå hem från jobbet, träna, äta middag, sova, gå upp...
Varje dag!?

Är det inte helg snart?

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2007-09-12 10:54:55

det är så sjukt jobbigt när det känns sådär..Tänk på nåt kul du ska göra framöver;)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-09-12 11:40:09

Lina: Skulle ju vara helgen då ;-)

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-09-12 17:14:51

Ekorrhjulet.
Jag tycker för tillfället att veckorna går fort, fort. Hinner knappt med. Men det är ju bra eftersom det blir helg fort...

Postat av: Liv

Publicerad 2007-09-13 21:35:59

Äta, jobba, sova, dö. Jag går och ..(välj valfritt som får dig att må bra) :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela