Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Jag ska bara...

Publicerad 2007-10-22 19:09:40 i I min värld

Jag har varit skitdålig på att skriva de senaste dagarna, förlåt. Men det har varit lite mycket den senaste tiden och jag vet inte om det blir något bättre heller.
Min konstiga känsla finns fortfarande kvar och jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag lovar att berätta när jag har kommit på vad det är.
Men märkligt är det. Jag är själv oerhört nyfiken på vad det är.

Annars då? Bilen går bra?

Kommentarer

Postat av: Sven-GØrel

Publicerad 2007-10-22 19:24:21

Javisst, bilen går som en oljad eka på hal is.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela