Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Favoriter

Publicerad 2007-10-05 09:37:06 i Musik

Jag, till skillnad från vissa andra, har bara sett ett par enstaka avsnitt av årets Idol. Jag tittade lite i början när det var förnedringstv, ganska underhållande men samtidigt tragiskt. Roligt att männikskor med dålig självinsikt kan vara så underhållande.
Det är också lite uttjatat med hypen runt omkring programmet, vem vinner och vem försvinner.
Det som är fantastiskt med programmet är ju att många unga artister når ut och syns. Det är ju inte så att den som sjunger bäst vinner... Eller?

Det som har slog mig redan efter det första årets omgång av Idol, man verkar inte tjäna på att vinna hela tävlingen. Vem har hört något om Marcus Fagervall på senast tid, eller för den delen Daniel Lindström??
De personer som har kommit någonstans och sålt en massa skivor är ju de personer som har kommit 2:a, 3:a eller till och med 5:a...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-10-05 15:53:34

Jag gick faktiskt förbi Idol-Marcus precis häromdagen. Annars, näe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela