Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Total makeover del 2

Publicerad 2007-11-26 10:03:49 i Allmänt

Äntligen.
Nu är vårt gäst/arbetsrum klart.

Det blev en varm grå vit nyans på väggarna. Det blev skitsnyggt! Ljusare, lättare, fräschare och lufigare.
Bilder kommer....
Vi hade en garderob i rummet sedan innan men vi har ändå saknat förvaringsutrymmen (vem gör inte det)  så vi bar ner en garderob från vinden som har stått och dammat igen. Garderoberna är inte så upphetsande, vita från Marbodal, men vi gömde dem bakom dörren så nu syns de knappt. De svalde en väldans massa prylar, golfklubbor, kubbspel, dataprylar, kontorsmaterial, verkstygslådor, skruvdragare, borrmaskin... osv.
Rummet har tidigare fungerat som ett avlastningsrum för stora väskor, träningsväskor, tvätt... det kommer förmodligen fortsätta så men nu känns det lite lättare när rummet är i ordning.
Mitt Feng shui-hjärta kan andas ut...

Nu ska jag bara fixa allt där extra, ni vet ,gardiner, växter, matta, tavlor.
Förslag på snygga inredningsdetaljer?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-11-26 15:20:29

Kul att ni blev nöjda! Det där med tavlor och detaljer är inte min grej, så härifrån kommer inga tips helt enkelt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela