Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kommentarer

Postat av: Liv

Publicerad 2007-11-25 11:33:43

Läste först belägrinsrapport och fick konstiga associationer. Beläggningar har man väl på tänderna så en tandrapport gissar jag på? ;)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-11-26 16:19:56

Liv: Beläggningsrapport är väldigt osexigt men har inget med tänder att göra. Statistik helt enkelt på antal besökare på teatern.

Postat av: karinsky

Publicerad 2007-12-17 12:39:16

Hej! bra blogg!
Jobbar som sjuksköterska på en vårdavdelning. Varje morgon faxar vi iväg en s k "beläggningsrapport". Statistik över antal patienter som bor hos oss, alternativt är på väg in eller ut. Hmm, inte heller särskilt sexigt antar jag.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-12-17 14:23:16

Karinsky: Tack! Beläggningsrapport ÄR INTE sexigt. Men bra att ha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela