Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Online men ändå utloggad

Publicerad 2007-12-17 14:20:47 i Å så lite jobb

Fördelar med att jobba hemma; 

  • Jag kan lyssna på vilken musik som helst utan att någon skriker; Skruva ner!
  • Jag kan sitta i mysbyxor framför datorn. Utan att ha duschat idag. Sunkigt värre...
  • Jag kan blogga hur mycket som helst utan att någon ser.
  • Jag kan dricka glögg hela tiden.
  • Jag kan äta min egna nybakade lussebullar precis när jag vill.
  • Jag kan multitaska-tvätta, maila, diska, prata i mobilen, ta ut bullarna ur ugnen-allt nästan samtidigt!

Sjukt nöjd.
Ska nog göra så här hela veckan.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-17 18:32:07

Jag vill också jobba hemma :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela