Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Tappat nått?

Publicerad 2007-08-17 08:58:56 i Allmänt

Jag har ett MySpacekonto.
Än så länge har jag inte nog inte fattat alla finesser med kontot förutom att jag träffar en del gamla kompisar genom andra kompisar. Det är iofs trevligt. 
Men ibland dyker det upp ibland konstiga inbjudningar och meddelande.
Det är väl sånt man får ta kan jag tro. Men här är ett av de konstigaste:

Hello
My name is eyup
i want you just friend
are you meet me?


Vad vill han???

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-08-17 10:47:36

Haha! Det är inte lätt alltid... Neka inbjudan. Bättre fly än illa fäkta... Eller nåt.

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-08-19 20:12:54

Hahaha... de dyker upp där man minst anar det. Otäckt är det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela