Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Svisch bara!

Publicerad 2007-08-28 17:55:19 i Allmänt

Minnen från barndomens kalas hos kompisar svischade förbi idag.

Marängsviss (eller hur det nu stavas...)

Någon på jobbet hade fixat fram allt och det stod uppdukat i köket.
Glass, grädde, bananer, maränger och chokladsås...

Jag hade tänkt att ta det lite lugnt med sockerintaget ett framöver. Det har blivit alldeles för mycket av den varan och av mig på sistone. Jag mår inte bra av för mycket socker. Jag blir sur och gnällig och migränen kommer som ett brev på posten.

Men jag kunde ju inte låta bli. Det är ju så gott.
Himmelskt.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-08-28 21:07:36

Det var riktigt länge sen! kanske skulle man prova det någon dag.
Jag mår inte heller bra av socker, usch! Blir som en dö sill efter att sockret går ur kroppen.

Postat av: Blingbling

Publicerad 2007-08-28 22:49:48

Det låter helt fantastiskt gott =)

Postat av: Liv

Publicerad 2007-08-29 10:23:46

Lovely! Sockerchock som sagt, men någon gång ibland så är det himmelskt. Tänk vad mycket socker man kunde äta på en gång när man var liten utan att kroppen fick spel?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-08-29 11:12:16

Hanna: Sockersill!
Blingbling: Det var fantastiskt gott!
Liv: Fast det kanske var det man fick... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela