Jazzhoppan

Välkommen till min värld

I brist på annat

Publicerad 2007-08-21 16:15:45 i Listor

Nämn något som gjorde dig glad igår:  när S sa att han älskar mig...
Vad gjorde du kl 08 imorse?  Gick till jobbet..
Vad gjorde du för 15 min sedan?  Skrev på ett tråkigt dokument och drack kaffe.
Det sista du sa högt?  ...jo just det när är deadline för annonsen?
Det senaste någon sa till dig:  skickade jag dig den där listan?
Vad har du druckit idag?  Två kaffe och en massa vatten!
Vad var det senaste du åt?  Två riskakor med ostsmak. Smarrigt
Vad var det senaste du köpte?  Cd-skivor till jobbet
Vad är det för färg på din ytterdörr?  Vit tror jag
Vad är det för väder hos dig nu?  Soligt!!
Godaste glassmaken?  Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja i allafall när det gällde S.
Sover du tungt?  Nä det tror jag inte. Väger bara 57 kilo... :-)
Drömmer du mardrömmar?  Ibland
Trivs du med ditt jobb?  Ja-a!
Favoritklädsel?  Jeans och tröja men gillar när jag får klä upp mig till fest!
Favoritlåt just nu?  Robin Thickes I'm lost without you.
Vad ser du om du tittar till höger?  En kollega
Vad gör dig glad just nu?  Vädret! Äntligen sol igen!
Vad ska du göra härnäst?  Gå hem och sedan gå ut och äta middag med S.
Höger eller vänsterhänt?  Höger
Humör just nu?  Glad
Favoritgodis?  Popcorn
Kläder just nu?  Jeanskjol och skjorta
Hur många kuddar sover du med?  Två fast använder egentligen bara en
Spelar du något instrument?  Nope
Morgon eller nattmänniska?  Nattmänniska
Vad är viktigast för dig?  Min familj och mina vänner
Är du kittlig?  O ja!
Snarkar du?  När jag är förskyld men annars sover jag som ett litet barn
Stjärntecken?  Oxe
Äckligaste insekten?  Fästingar. Äckligast och HELT onödiga!!!
Stökigt eller välstädat?  Får nog säga välstädat
Längtar du mest efter just nu?  Att få gå hem. Hem ljuva hem



Listan är snodd av ShitPommesfrites

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela