Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Energi

Publicerad 2007-08-09 11:24:22 i Å så lite jobb

Jag försöker se till att omge mig med människor som sprider positiv energi och undviker energitjuvar så mycket jag kan. De får hooka fast på någon annan. Låt bli mig.

Men så finns det personer som verkligen förgyller vardagen. Som en del kollegor som skickar små meddelande om att de tycker att jag gör ett bra jobb. Självförtroendepåsen blev fylld till bredden! Tack kära kollegor!

Sen finns det naturligtvis folk som fullkomligen klyver en vid fotknölarna. Trasar sönder tillvaron för en stund och sprider dåliga vibbar. Men tro inte att jag går hem och gråter. Jag är klarar mig, jag går inte under.
Det är ju bara ett j-la jobb.

Snart ska jag luncha med en kollega som kryddar min tillvaro. Härligt.

Kommentarer

Postat av: Jojjo

Publicerad 2007-08-09 11:35:21

Då ska jag låta bli dej idag!=S
hehe

Postat av: kallemange

Publicerad 2007-08-09 11:51:16

Bra ambition. Ofta är dock samma person i olika perioder/situationer både givare och tagare av energi, hur gör man då?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2007-08-09 12:31:47

Jojjo: Japp!
kallemange: Ja, tyvärr. Man får helt enkelt lära sig att säga ifrån. Det är inte alltid går.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela